RZR XP 1000 EPS TURBO GRAPHITE CRYSTAL

RZR XP 1000 EPS TURBO GRAPHITE CRYSTAL

Fără TVA: 20.067,23 € Cu TVA: 23.880,00 €

  • Motorul de 144 CP cu care am echipat RZR este complet nou si are integrate o turbina pentru performante de neegalat. Motorul ProStar Turbo este cel mai puternic agregat cu care am echipat un side-by-side si ofera performante, cuplu si durabilitate de top. Acest nou motor include o multitudine de noutati precum pistoane forjate, vibrochen cu ordine de aprindere defazata, biele intarite, raport de comprimare marit, un sistem nou de ungere dar si supape de evacuare tratate termic.

  • Cu peste 80 % din cuplul motor disponibil inca de la 3500 rpm, RZR XP Turbo ofera performante remarcabile si un maxim de 144 Nm. Aceasta plaja larga de cuplu face din RZR XP Turbo masinaria perfecta pentru abordarea oricarui teren, fie ca vorbim de drumuri neasfaltate, dune de nisip sau catararea pe terenuri stancoase.

  • RZR XP Turbo este echipat cu o suspensie performanta pentru a putea cuceri si cele mai dificile terenuri.

  • Amortizoarele FOX Podium cu camera de bypass folosesc 5 zone de progresie pentru absorbtia denivelarilor mici si medii. In combinatie cu capacitatea de rebound (recul al amortizorulu) cu 3 zone de absorbtie, sistemul de amortizare cu care RZR XP Turbo a fost echipat contribuie la o calatorie confortabila si sigura, imbunatatind precizia directiei si minimizand stresul din sasiu.

  • ZR XP Turbo are amortizoarele echipate cu rezervoare pentru ulei marite, avand 24 pozitii de reglaj al pretensionarii arcurilor

  • RZR XP Turbo este construit avand un ampatament de aproape 230 cm cu o garda la sol de peste 34 cm.

  • RZR XP Turbo EPS este cel mai agil side-by-side sport multumita sasiului usor, a suspensiei performante dar si a grupului motopropulsor echipat cu turbina.

  • Confortul si manevrabilitatea acestui model sunt date atat de suspensia Fox Podium cu camera de bypass dar si de barele stabilizatoare fata si spate ce reduc posibilitatea de torsionare a sasiului.

Ma intereseaza acest produs

Detalii

Motor&Transmise

Tip motor: Bi-cilindric, 4 timpi - Turbocharged
Cilindree: 925 cc
Transmisie Autocuplabila AWD/2WD
Racire Cu lichid
Sistem alimentare Injectie de combustibil gestionata electronic
Transmisie finala Automatica PVT P/R/N/L/H - cardan

Suspensie

Suspensie fata Dublu-brat tip A, amortizoare Walker Evans 2" Needle Shocks si cursa de 40.6 cm
Suspensie spate Independenta cu bara stabilizatoare, amortizoare  Walker Evans 2.5" Needle Shocks si cursa de 45.7 cm

Frane

Frane fata / spate Hidraulice / etrieri cu 3 pistoane fata si doua pistoane spate.
Frana de parcare Pozitie parking in transmisie

Anvelope/roti

Anvelope fata 29 x 9-14; Maxxis Bighorn
Anvelope spate
29 x 11-14; Maxxis Bighorn
Jante Aliaj Aluminum

Dimensiuni

Capacitate incarcare rack fata / spate

136.1 kg

Capacitate rezervor combustibil 36.0 Litri
Garda la sol 34.3 cm
Dimensiuni bena 72.0 x 57.0 x 17.8 cm
Dimensiuni (L x l x h) 302.2 x 162.6 x 187.3 cm
Capacitate 2 locuri
Sarcina utila 336 kg
Numar locuri 2
Ampatament 228.6 cm
Greutate la gol 678 kg

Caracteristici

Sistem incarcare Lock & Ride
Color / Graphics Graphite Crystal
Servodirectie asistata electronic Standard
Carlig remorca / tip Standard/1.25' Receiver
Sistem iluminare Cu led atat la faruri cat si la stop / lampa spate
Instrumentar plansa bord Bord digital, vitezometru, turometru, indicator km parcursi (totali / jurnalier) si ore functionare, ceas, Gear Indicator, nivel combustibil, temperatura lichid racire, Voltmetru, indicator service, martori luminos centuri siguranta, priza 12V

Informații Suplimentare

Producator RZR
Cilindree (cc) 925