Yamaha YZF R1M

Yamaha YZF R1M

Fără TVA: 20.000,00 € Cu TVA: 23.800,00 €

Detalii



  • Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins

  • Unitate de control al comunicaţiilor cu recartografiere wireless

  • Caroserie din carbon tip M1 / 200 kg umed – 180 kg uscat

  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°

  • Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date 3D privind mişcările

  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare

  • Controlul ridicării / controlul demarării / pneu spate lat 200

  • ABS sensibil la înclinare/sistem unificat de frânare

  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt

  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu

  • În limita stocului disponibil

  • Evenimentul exclusiv Yamaha Racing Experience pentru proprietarii de motociclete R1M

Ma intereseaza acest produs

Detalii

=============================

Yamaha YZF-R1M. R1 suntem noi

=============================

Motocicleta de curse YZF-R1M este o variantă specială a modelului R1, cu specificaţii nominale chiar mai înalte, ce permit oricărui pilot de curse sau amator de adrenalină să îşi descopere adevăratul potenţial.

O unitatea de măsurare inerţială (Inertial Measurement Unit – IMU) pe 6 axe asigură controlul asupra tracţiunii, patinării, ridicării roţii din faţă, frânării şi demarării. Unitatea de control al comunicaţiilor cu GPS permite consultarea timpilor de parcurgere a unui tur de circuit şi alte date privind motocicleta pe o tabletă Android - şi suspensiile electronice pentru curse (Electronic Racing Suspension – ERS) ale modelului RM1 oferă manevrabilitatea supremă.

Cu motorul său de 200 PS cu arbore cotit cu manetoane decalate la 90 de grade, şasiul cu ampatament scurt, sistemele electronice de control 3D şi caroseria exclusivistă din carbon, modelul R1M aduce piloţilor privaţi o tehnologie de serie dezvoltată pornind de la modelul M1.

 Specificatii Tehnice:

MOTOR

Tip motor

Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape

Capacitate cilindrică

998cc

Alezaj X Cursă

79,0 mm x 50,9 mm

Compresie

13,0 : 1

Putere maximă

147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 rpm

Cuplu maxim

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI (digital), Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

7,2 l/100km

CO2 emission

167 g/km

SASIU

Cadru

Deltabox din aluminiu

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice, Ø 43 mm

Cursă faţă

120 mm

Unghi rolă de direcţie

24Âş

Traseu

102 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

120 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 320 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 220 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W)

Anvelopă spate

200/55 ZR17M/C (78W)

DIMENSIUNI

Lungime totală

2.055 mm

Lăţime totală

690 mm

Înălţime totală

1.150 mm

Înălţimea scaunelor

860 mm

Baza roţilor

1.405 mm

Gardă minimă la sol

130 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

200 kg

Capacitate rezervor carburant

17 Litri

Capacitate rezervor ulei

3,9 Litri

 

 

 

Informații Suplimentare

Producator Yamaha
Cilindree (cc) 998
View File R1M Size: (1.61 MB)