YZF-R1

YZF-R1

Fără TVA: 15.966,39 € Cu TVA: 19.000,00 €

Detalii



  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°

  • Sisteme foarte avansate de control electronic

  • Unitate Specificatii Tehnice:de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date tridimensionale privind mişcările

  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare

  • Controlul ridicării roţii din faţă şi controlul demarării

  • ABS de curse/sistem unificat de frânare sensibil la înclinare

  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt

  • Greutate la plin de 199 kg

  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu

  • Roţi din magneziu şi rezervor de combustibil din aluminiu

  • Moduri de pilotare reglabile printr-un singur clic

  • Noi instrumente LCD Thin Film Transistor (TFT – tranzistor tip peliculă subţire

Ma intereseaza acest produs

Detalii

=============================

Yamaha YZF-R1. R1 suntem noi

=============================

Înarmată cu tehnologia MotoGP YZR-M1, un motor cu arbore cotit având manetoanele decalate la 90°, şasiul cu ampatament scurt şi sistemele electronice de înaltă tehnologie, R1 este gata să se conecteze la corpul tău şi să poarte cursele la următorul nivel.
Dezvoltat fără compromisuri pe baza tehnologiei MotoGP YZR-M1, modelul R1 este născut pentru pista de curse. 200 PS, 199 kg şi un ampatament de 1.405 mm: iată câteva date pe baza cărora vă puteţi face o idee despre capabilităţile acestui model. Însă această supermotocicletă este atât de specială graţie caracteristicilor care nu se văd.
Sistemul nervos central este o unitate de măsurare inerţială pe 6 axe, care detectează permanent mişcarea tridimensională a şasiului, asigurând controlul asupra tracţiunii, patinării, ridicării roţii din faţă, frânării şi demarării. Yamaha R1. R1 suntem noi.

 Specificatii Tehnice:

Motor

Tip motor

4 timpi, Răcit cu lichid, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

998cc

Alezaj X Cursă

79,0 mm x 50,9 mm

Compresie

13,0 : 1

Putere maximă

147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 rpm

Varianta cu putere limitată

nu e disponibil

Cuplu maxim

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

TCI, Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

7,2 l/100km

CO2 emission

167 g/km

Şasiu

Cadru

Deltabox din aluminiu

Sistem suspensie faţă

Furci telescopice, Ø 43 mm

Cursă faţă

120 mm

Unghi rolă de direcţie

24Âş

Traseu

102 mm

Sistem suspensie spate

Basculă, (suspensie de legătură)

Cursă spate

120 mm

Frână faţă

discuri duble hidraulice , Ø 320 mm

Frână spate

mono disc hidraulic, Ø 220 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17M/C (58W) 

Anvelopă spate

190/55 ZR17M/C (73W) Tubeless

Dimensiuni

Lungime totală

2.055 mm

Lăţime totală

690 mm

Înălţime totală

1.150 mm

Înălţimea scaunelor

850 mm

Baza roţilor

1.405 mm

Gardă minimă la sol

130 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

199 kg

Capacitate rezervor carburant

17 Litri

Capacitate rezervor ulei

3,9 Litri

Informații Suplimentare

Producator Yamaha
Cilindree (cc) 998