Filtru
- Utilitate
- Producator
- Cilindree (cc)
- Preț
Super Sport

Yamaha YZF R1M
Detalii Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins Unitate de control al comunicaţiilor cu recartografiere wireless Caroserie din carbon tip M1 / 200 kg umed – 180 kg uscat Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90° Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date 3D privind mişcările Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare Controlul ridicării / controlul demarării / pneu spate lat 200 ABS sensibil la înclinare/sistem unificat de frânare Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu În limita stocului disponibil Evenimentul exclusiv Yamaha Racing Experience pentru proprietarii de motociclete R1M

YZF-R6
YZF-R6 este o legendă! Atât pe stradă, cât şi pe pista de curse, prin cele 3 titluri câştigate la Campionatul Mondial Supersport în anii din urmă. Pilotaţi acest model de curse proiectat pentru Moto GP şi intraţi în incitanta lume Yamaha. LUMEA R!

YZF-R1
Detalii Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90° Sisteme foarte avansate de control electronic Unitate Specificatii Tehnice:de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date tridimensionale privind mişcările Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare Controlul ridicării roţii din faţă şi controlul demarării ABS de curse/sistem unificat de frânare sensibil la înclinare Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt Greutate la plin de 199 kg Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu Roţi din magneziu şi rezervor de combustibil din aluminiu Moduri de pilotare reglabile printr-un singur clic Noi instrumente LCD Thin Film Transistor (TFT – tranzistor tip peliculă subţire

YZF-R125 ABS
Detalii Cel mai bun vârf de gamă 125cc supersport ADN-ul legendarei serie R Admisie aer tip cursă, între faruri Furci faţă inversate de înaltă rigiditate Instrumente LCD multifuncţionale Sistem de injecţie combustibil cu eficienţă înaltă Roţi uşoare tip cursă, cu spiţe în formă de Y Etrier faţă radial de înaltă tehnologie şi disc flotant Suspensie articulată spate îmbunătăţită pentru un nivel sporit de confort Pedală de frână spate şi manetă de schimbător din aluminiu forjat