Ninja ZX-10R

Ninja ZX-10R

Detalii



  • Motorul de 636cc inline-four oferă o putere de pregătire în curse, dar extrem de flexibilă pe stradă

  • Mod de tracțiune KTRC cu 3 moduri reglate pentru a acoperi o gamă largă de situații și condiții de echitație

  • Showa Funcțional separat Funcția Piston Big Fork (SFF-BP) oferă o ajustare largă și o amortizare progresivă

  • Ambreiajul FCC cu funcții de asistare și alunecare oferă trageți ambreiajul luminos și minimizează deranjarea roților provocate de deplasarea agresivă în jos

  • Kawasaki Sistem anti-blocare inteligent (KIBS) ABS cu etriere monobloc ajută la frânare în anumite condiții

Ma intereseaza acest produs

Detalii

===============================

CHAMPIONSHIP DRIVEN

==============================

Nici un alt supersport nu poate pretinde Campionatul Mondial de Superbike, cum ar fi Ninja® ZX  -10R. Ninja ZX-10R a condus riderul Kawasaki, Tom Sykes, la podiumul general al campionatului, încheind în fiecare an începând cu 2012 - asigurând un titlu de campionat în 2013 - și a oferit campionate spate-spate pentru 2015 și 2016, de data aceasta cu Jonathan Rea la bord.
Cu Ninja ZX-10R, dezvoltarea începe pe calea ferată. Acesta este motivul pentru care numai elementele esențiale de echilibru fac acest lucru. Până la cele mai bune detalii, tot ce merge în Ninja ZX-10R are unicul scop de a deveni cea mai rapidă bicicletă pe pistă. Și ca un destinatar direct al ceea ce învață Kawasaki Racing Team (KRT), Ninja ZX-10R este echipat cu o tehnologie dovedită de campionat, care o face pe deplin capabilă să domine străzile.

 Specificatii Tehnice:

Motor

Tip motor

În 4 timpi, 4 cilindri, 4 valve, răcire cu lichid

Cadru

Aluminium

Capacitate cilindrică

998 cc

Alezaj X Cursă

76.0 x 55.0mm

Compresie

13.0:1

Sistem de aprindere

Digital TCBI si Sport-Kawasaki Traction Control (S-KTRC)

Sistem de alimentare

DFI w/43mm Keihin throttle body

Sistem de transmisie

6-viteze, marsalier

Transmisie finală

Lanţ

 Asistenta la sofer
Kawasaki Launch Control Mode (KLCM), Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS),
Kawasaki Sport Traction Control (S-KTRC), Kawasaki Engine Braking Control,
Kawasaki Quick Shifter (KQS) (upshift only), Kawasaki Corner Management Function (KCMF)

Şasiu

Sistem suspensie faţă

Furca inversata 43 mm reglabila fără trepte de revenire și amortizare compresie, pretensionare arc reglabil

Sistem suspensie spate

Legătura orizontală cu șoc echilibrat cu șoc echilibrat, fără trepte, fără trepte, cu dublă rază de acțiune (amortizare la înaltă / înaltă viteză), amortizare cu revenire fără trepte

Frână faţă

Sistem de frânare inteligentă (KIBS), discuri dublu semi-plutitoare Brembo de 330 mm cu etriere monobloc montate cu patru pistoane montate radial

Frână spate

KIBS-controlat, un singur disc de 220mm cu etrier aluminiu cu un singur piston

Anvelopă faţă

120/70ZR17

Anvelopă spate

190/55ZR17

Dimensiuni

Lungime totală

2.090 mm

Lăţime totală

739 mm

Înălţime totală

1.145mm

Greutate fara sarcina

206 kg

Capacitate rezervor carburant

20 L

Ampatament

1.440 mm

Informații Suplimentare

Producator Kawasaki
Cilindree (cc) 998