Ninja H2R 2018

Ninja H2R 2018

Detalii



  • În jurul motorului de înaltă performanță al motocicletelor Ninja H2 ™ R sunt o multitudine de componente premium, de înaltă performanță, selectate special pentru performanțe de neegalat la viteze

  • Pistoanele Ninja H2 sunt ușoare - dar puternice - și pot suporta temperaturi extrem de ridicate

  • Sistemul IMU compact permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 grade de libertate.

  • Accelerația de-a lungul axelor longitudinale, transversale și verticale, plus viteza de rotire și pasul sunt măsurate.

  • Rata de creștere este calculată prin utilizarea ECU Software-ul de modelare dinamic al companiei Kawasaki

  • Proiectat cu ajutorul tehnologiei de la compania aerospațială KHI - echipamentul planetar este incredibil de compact și eficient la transferul de putere

  • KLCM cu 3 moduri oferă accelerației inaccesibilă de la o oprire electronic controlând ieșirea motorului pentru a minimiza alunecarea spate a roții din față și ridicarea din față

  • Acest sistem de nivel superior permite electronică predictivă și adaptivă pentru o conștientizare precisă a orientării șasiului

Ma intereseaza acest produs

Detalii

=============================

Construit dincolo de credință

=============================

Motocicleta Hypersport Kawasaki Ninja H2 ™ R este o minune inginereasca, facuta posibila numai prin aprovizionarea expertizei tehnologice din mai multe divizii ale Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Rezultatul acestei colaborări fără precedent este un sistem de componente premium, construite cu atenție, precum și electronice de ultimă generație inspirată de World Superbike, care lucrează în concert pentru a crea o mașină incredibil de puternică - una mai mult decât demnă de legendarul nume H2. Construită dincolo de credință.

 Specificatii Tehnice:

Motor

Tip motor

În 4 cilindri, 4 cilindri, DOHC, 4 supape, răcite cu lichid, supraalimentate

Capacitate cilindrică

998cc

Alezaj X Cursă

77,0 mm x 55,0 mm

Compresie

8,5 : 1

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

Digital

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze cu injectie duala

Transmisie finală

Lanţ

Alte functii 
Kawasaki Corner Management Function (KCMF), Kawasaki Traction Control (KTRC), Kawasaki Launch Control Mode (KLCM), Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS), Kawasaki Engine Brake Control, Kawasaki Quick Shifter (KQS) (upshift & downshift), Öhlins Electronic Steering Damper

Şasiu

Sistem suspensie faţă

Furcă inversată de 43 mm cu amortizare reglabila

Cursă faţă

310 mm

Unghi rolă de direcţie

24Âş 50

Traseu

104 mm

Sistem suspensie spate

Noul Uni-Trak, șoc de oxigen TTX36 încărcat cu rezervor

Frână faţă

Două etriere cu 4 pistoane opuse, discuri duble hidraulice , Ø 330 mm

Frână spate

Dispozitiv de etanșare opus cu 2 pistoane, mono disc hidraulic, Ø 250 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17 (58W)

Anvelopă spate

190/65 ZR17 (78W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.070 mm

Lăţime totală

850 mm

Înălţime totală

1.160 mm

Înălţimea scaunelor

830 mm

Baza roţilor

1.475 mm

Gardă minimă la sol

129 mm

Greutate fara sarcina

216 kg

Capacitate rezervor carburant

16 L

Ampatament

1.450 mm

Informații Suplimentare

Producator Honda
Cilindree (cc) 998