Ninja H2 2018

Ninja H2 2018

Detalii



  • Motorul supraîncărcat al motocicletei Ninja H2 ™ Carbon creează o putere fără precedent pentru o accelerare remarcabilă.

  • Motorul a fost construit cu minuțiozitate pentru a se adapta presiunii extremă a aerului creată de compresor

  • Mânerul greu al motoarelor de tip lit de motor este un sunet pe care străzile nu îl vor uita în curând.

  • Forma complexă a rotorului este prelucrată 3D din aluminiu forja pentru o înaltă precizie și durabilitate

  • Rotorul se rotește la viteza de 9.2x a arborelui cotit, atingând viteze de aproape 130.000 rpm, pompând o capacitate de peste 200 de litri de aer pe secundă în motor

  • Proiectat cu ajutorul tehnologiei de la compania aerospațială KHI - echipamentul planetar este incredibil de compact și eficient la transferul de putere

  • Uneltele planetare se opresc de la arborele cotit, antrenând rotorul (printr-o treaptă de viteză) la turații incredibil
     de mari

  • Șocul din spate Öhlins® TTX36 oferă o amortizare precisă pentru o tracțiune îmbunătățită pentru un confort sporit

  • Cursa inițială este netedă și conformă, urmată de amortizarea progresivă până la sfârșitul cursei

  • Furca frontală este reglabilă complet pentru amortizarea compresiei și a revenirii, precum și pentru încărcarea prealabilă

Ma intereseaza acest produs

Detalii

=============================

Construit dincolo de credință

=============================

Bucurați-vă de performanța de neuitat a supraîncărcării pe motocicleta Kawasaki Ninja H2  inspirată de cursele mondiale Superbike. Vehicul  Hypersport, de înaltă performanță, dispune de numeroase inovații marca Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI), si inzestrata cu componentele de cea mai bună calitate. Rezultatul este o lucrare de artă mecanică inspirată de uimire, construită dincolo de credință.

 Specificatii Tehnice:

Motor

Tip motor

În 4 cilindri, 4 cilindri, DOHC, 4 supape, răcite cu lichid, supraalimentate

Capacitate cilindrică

998cc

Alezaj X Cursă

77,0 mm x 55,0 mm

Compresie

8,5 : 1

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Carburator

Injecţie de carburant

Sistem de aprindere

Digital

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze cu injectie duala

Transmisie finală

Lanţ

Alte functii 
Kawasaki Corner Management Function (KCMF), Kawasaki Traction Control (KTRC), Kawasaki Launch Control Mode (KLCM), Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS), Kawasaki Engine Brake Control, Kawasaki Quick Shifter (KQS) (upshift & downshift), Öhlins Electronic Steering Damper

Şasiu

Sistem suspensie faţă

Furcă inversată de 43 mm cu amortizare reglabila

Cursă faţă

310 mm

Unghi rolă de direcţie

24Âş 50

Traseu

104 mm

Sistem suspensie spate

Noul Uni-Trak, șoc de oxigen TTX36 încărcat cu rezervor

Frână faţă

Două etriere cu 4 pistoane opuse, discuri duble hidraulice , Ø 330 mm

Frână spate

Dispozitiv de etanșare opus cu 2 pistoane, mono disc hidraulic, Ø 250 mm

Anvelopă faţă

120/70 ZR17 (58W)

Anvelopă spate

200/55 ZR17 (78W)

Dimensiuni

Lungime totală

2.085 mm

Lăţime totală

769 mm

Înălţime totală

1.125 mm

Înălţimea scaunelor

825 mm

Baza roţilor

1.475 mm

Gardă minimă la sol

129 mm

Greutate fara sarcina

238 kg

Capacitate rezervor carburant

16 L

Ampatament

1.455 mm

Informații Suplimentare

Producator Kawasaki
Cilindree (cc) 998